KONFERENCE

Hotel nabízí díky své lokalitě ideální možnost k pořádání konference, seminářů s nabídkou několika přednáškových sálů a workshopů se širokou nabídkou technického vybavení (ozvučení, dataprojektor, projekční plátno, atd.), sekretářských, tlumočnických a administrativních služeb.

Samozřejmostí je poskytování celodenního stravování (coffee breaky, plné penze) a cateringu i mimo hotel. Tématické vaření před hostem, kulinářské akademie. Golfhotel Morris může díky prostorovému zázemí pořádat školení pro skupiny 5ti osob, až po konference pro 120 osob.

Hotel nabízí širokou nabídku technického vybavení:

flipcharty, psací tabule, plátna
zpětné projektory
promítací plátna

dataprojektory
plazmová TV
video

TV
LCD monitory
DVD

ozvučení místností
světelná technika
PC

internet
ukazovátka
sekretářské, tlumočnické a administrativní služby

Školicí sály, salonky a workshopy

2 x malý sál pro 60 osob
2 x malý workshop pro 20 osob

Salónky do 20 osob
500 Kč / hod.

Salónky do 60 osob
800 Kč / hod.

Ceny jsou uvedené bez DPH.

Golfhotel MORRIS ****

Zádub – Závišín 724
353 01 Mariánské Lázně

 +420 775 731 916
 +420 354 422 777
 golfhotel@hotelmorris.cz

Check in: 15:00 – Check out: 10:00